Nog een rondje

8 juli 2019 - Providence, Rhode Island, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

vandaag nog een rondje Providence gedaan. Ik ben weer de heuvel op geklommen en heb daar wat rond gelopen. Kwam ik nog een paar mooie panden tegen. Het was vandaag "maar" 27 graden en toen ik tussen de middag in een park in de schaduw en de wind zat kreeg ik het zelfs koud. Moet toch niet gekker worden.

Toen ik terug naar beneden liep reed mij een brandweerwagen voorbij met gillende sirenes. Even verderop stopte hij en dat bleek bij een aanrijding te zijn. Er was alleen blikschade, maar er stonden maar liefst 4 politiewagens met 8 politieagenten en 2 brandweerwagens met diverse brandweermannen bij. Allemaal met de zwaailichten aan. Twee van de 8 politieagenten waren druk met ondervragen van (ik neem aan) de veroorzaker; die was al dan niet toevallig zwart. Ik kreeg er buikpijn van en ben maar snel doorgelopen.

Eind van de middag heb ik gegeten bij de Cheesecake Factory. Lekker, maar ook weer van die idioot grote porties.

Morgen ga ik met de trein naar New Haven, van Yale. Mijn hotel daar heeft fietsen te leen. Ik ben van plan om daarmee naar het strand te fietsen dat daar in de buurt is. Ik blijf er voorlopig 3 dagen en daarna zie ik wel weer verder.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eva Beekman:
    8 juli 2019
    Weer met genoegen je verhalen gelezen (had vanwege het weekend wat in te halen).
    Leuk jouw verhaal over the 4th of July. Je maakt wat mee!
    Je hebt mooi weer, als ik dat zo lees, lekkere dingen om te eten en leuke zaken om te bekijken. Ben benieuwd naar je verdere belevenissen.
  2. Angelien:
    10 juli 2019
    Als ik het lees krijg ik ook een beetje buikpijn... niet leuk :(