Weer thuis

17 februari 2013 - Middelburg, Nederland

ik ben sinds 10 uur vanochtend weer in Middelburg. De vluchten gingen precies op tijd. Ik kwam op Schiphol ver voor de geplande aankomsttijd aan en daardoor zat ik al om 7.17 in de trein naar Middelburg. Ik had zelfs die van een half uur eerder kunnen halen als ik echt had gewild. Maar ik wilde mijn overgebleven dollars en ringits nog even omwisselen naar euro's en nog wat te eten en drinken voor onderweg kopen.

Vandaag heb ik alle nodige dingen weer gedaan (was, boodschappen, post bekijken). Ik ben nu "druk" met wakker blijven (nog een uurtje en dan mag ik van mezelf naar bed). Morgen nog wat laatste dingen doen en dan ga ik dinsdag weer werken.

Iedereen weer bedankt voor het lezen en reageren en tot de volgende reis :)

17 februari 2013
    Tanja,
    welkom in Middelburg en sterkte met weer 'het gewone leven'. We hebben elkaar vanmorgen 'ergens gepasseerd'. Ik zat om 8.15 uur in de trein naar Bunnik.
    Groet Wim
  2. Eva Beekman:
    18 februari 2013
    Hoi Tanja, goed dat je er weer bent. Het zal wel tegenvallen, die kou. Ik zal je dinsdag niet zien, want dan ben ik er niet, maar woensdag kom ik je gedag zeggen.
    Groet,
    Eva
  3. Ellen Vis:
    18 februari 2013
    Hoi Tanja, welkom terug en veel werkplezier morgen!
    Tot de volgende reisverhalen. Ik heb er van genoten :)