Even een teken van leven

10 februari 2013 - Ngapali, Myanmar

Hallo allemaal,

Even een berichtje vanaf het strand. Het bevalt me hier nog steeds uitstekend. Je kunt hier helemaal niks doen. Zelfs al zou je willen. Kortom: ik heb heel veel gelezen (8e boek is uit) en verder veel in de schaduw gelegen, maar ook veel in de zee gezwommen. Voor de afwisseling ben ik ook nog naar het andere eind van het strand gelopen. Heen en terug ongeveer 2 uur.

Er zijn hier precies 6 restaurants, die allemaal ongeveer dezelfde kaart hebben. Met vooral veel vis. Ik heb ze inmiddels allemaal gehad en ik heb nog niet veel verschillen kunnen ontdekken op de prijs na en op de gratis toetjes na (allerlei varianten van vers fruit).

Morgen heb ik nog een hele dag en dan woensdagochtend nog. Om een uur of 11 ga ik hier weg; weer terug naar Yangon. Dat zal wel even wennen zijn. Daar heb ik wel weer wifi, dus dan zal ik ook wat foto's uploaden.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eva Beekman:
    11 februari 2013
    Jij wordt vast en zeker heeeeeel gezond! Veel vis en veel fruit. Veel zwemmen. Allemaal goed voor de body. Veel lezen en straks weer veel cultuur. Goed voor het brein. Je komt terug als een herboren mens.
    Groet,
    Eva
  2. Attie schokker:
    11 februari 2013
    zo nu uitgerust dan kun je er weer tegen aan het is daar beter dan hier ,hier ligt weer10cm sneeuw maar tegen het weekend rond de ogr of iets hoger geniet nog maar lekker groetjes ma
  3. Attie schokker:
    11 februari 2013
    nog even een berichtje er gebeurt van alles nu je weg bent nu treed de paus af op28 februari gr ma