Weer thuis

18 augustus 2017 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

Sinds gisteren ben ik weer thuis. De vlucht ging op tijd en ik heb me onder andere vermaakt met Netflix (handig hoor, die download-functie). Ik kwam te vroeg aan op Schiphol. Maar toen stond er een lange rij bij de douane, dus het duurde even voordat ik mijn tas kon pakken. Nog even snel een broodje voor onderweg gekocht en in de trein gesprongen. Ik was om 22.15 weer thuis en een half uur later lag ik al op bed.

Mijn hoofd zeurt de hele dag al een beetje: een vage hoofdpijn die niet overgaat maar ook niet erger wordt als ik iets doe, dus het zal wel jetlag zijn.

Ondertussen is alles weer opgeruimd, heb ik de boodschappen gedaan en hangt de was al te drogen. Nog even weekend vieren en dan maandag weer aan het werk.

Iedereen weer bedankt voor het lezen en reageren! Tot de volgende reis.

Groeten, Tanja

1. Tonie:
    18 augustus 2017
    Super Tanja, en tot de volgende week! ,Gr tonie
  2. Wim Wisse:
    20 augustus 2017
    Welkom thuis in Middelburg. Tot woensdag.
  3. Anneke:
    21 september 2017
    Dat is, met terugwerkende kracht, een mooie reis. Bangkok lijkt me zo snel mogelijk wegwezen maar de rest ziet er prachtig uit. Deed me aan Angkor denken. Die Donald Duck bij de tempel was intrigerend. Misschien moet ik ook weer eens die kant uitgaan. Na een paar jaar vooral innerlijke reis weer de blik naar buiten richten. Het leven begint bij 50 toch? O nee, het begint bij het begin, daar had ik nou al die cursussen voor gevolgd. We zullen het zien. Het was hier inderdaad ook een soort regentijd van de zomer...., schijnt ons voorland te zijn. Al zat ik net heerlijk op het balkon, maar ben binnen gaan zitten om de foto's beter te kunnen zien.
    Groetjes van Anneke