Laatste dag

25 juli 2019 - Brooklyn, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Het zit er al weer bijna op. Ik heb vandaag niet meer zoveel gedaan. Ik ben vanochtend begonnen met alles klaar leggen. En vooral bedenken wat ik morgen overdag aan doe, wat ik in het vliegtuig aan doe (of bij me wil hebben om aan te kunnen doen) en wat ik in de trein van Schiphol naar Middelburg aan doe. Er liggen nu diverse stapels. Morgenochtend doe ik alles weer in de tassen.

Ik vlieg pas om 22 uur (bij jullie 04.00 uur op vrijdag) dus ik hoef niet heel vroeg hier weg. Ik denk dat ik toch op tijd vertrek naar de metro en JFK, want het maakt niet zo veel uit waar je hangt te wachten. Zo te zien is de chaos op Schiphol weer over als ik vrijdagochtend aankom.

Maar eerst nog even vandaag. Ik had in mijn hoofd om naar het strand te gaan, maar het werd steeds bewolkter, dus ik ben toch maar naar downtown Brooklyn gegaan om nog een laatste keer naar Manhattan en de Brooklyn Bridge te kijken. Daarna ben ik nog even gaan shoppen voor een kadootje voor mezelf en voor mijn nichtje.

Ik heb zelf gekookt met alles wat nog in de koelkast zat 😀

Net heb ik op Netflix One of us gekeken, een documentaire over mensen die uit de Chassidische familie stappen. Rabbi Yoni vroeg gisteren of we daarom nieuwsgierig waren geworden. Het zei mij niks, maar nu dus wel. Beklemmende film. Volgens Yoni is zijn variant wat moderner, maar dat geloof ik niet zo. Kortom: aanrader.

Zo nog even inchecken en dan laatste nachtje hier.

Groeten, Tanja

1. Jos:
    25 juli 2019
    Goeie reis en kom weer veilig thuis!
  2. Lilian:
    25 juli 2019
    Goede reis Tanja en welkom thuis in een - ook warm - Nederland!
  3. Wim Wisse:
    25 juli 2019
    Goeie vlucht en welkom in het warme Nederland.