(Onderweg naar) Montevideo

2 december 2014 - Montevideo, Uruguay

Hallo allemaal,

Ik ben in Montevideo. Grote stad, maar een stuk minder hectisch dan Buenos Aires.  Ik zit vlak aan het strand. Heel erg mooi,  maar wel jammer dat de zon vandaag niet scheen. Het is op zich wel lekker weer qua temperatuur,  maar er hangt zo'n lage bewolking waardoor je soms net nat(tig) wordt.

Morgen ga ik met de bus naar het oude centrum van de stad. De dag daarna verkas ik weer, maar ik weet nog niet waar naar toe. Ik heb geïnformeerd naar de huur van een auto, maar de prijs is me net te hoog,  dus daar denk ik nog even over na.

Die bussen zijn namelijk ook prima. Ik had een 1e klasse bus genomen en die had zelfs wifi. Ik heb nog even geappt met vriendin M.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne de Rooij:
    3 december 2014
    Wat een fijne verhalen steeds weer Tanja! De wanderlust slaat ook bij mij weer toe als ik dit zo lees. Heb het fijn daar!
  2. Anneke van Steenwijk:
    3 december 2014
    Hoi Tanja, hier ook bewolking waar je soms nattig van wordt, maar GEEN lekkere temperatuur... gewoon waterkoud. Denk nog maar even aan ons aan dat strand en vandaag in de stad op een leuk terrasje. Wij warmen ons aan jouw belevenissen. Groetjes van Anneke
  3. Wim Wisse:
    3 december 2014
    Nou dan zou ik het wel weten: de bus
  4. Tanja:
    Hallo allemaal,

ik heb besloten om die auto nog maar even te laten zitten. Morgen ga ik naar Punta del Este. Een echte strandplaats (het Monaco van Zuid-Amerika).
    De zon schijnt hier inmiddels!
    Ga zo naar de stad!

Groeten, Tanja