Oude stad

3 december 2014 - Montevideo, Uruguay

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik op stap geweest in de oude stad. Het is er nogal druk.  Veel mensen,  veel bussen. Overal verkopers met van alles en nog wat. En het beeld is nogal wisselend. Er staan veel mooie oude gebouwen,  maar ook veel gebouwen die zowat op instorten staan. Van Internet en de Lonely Planet had ik al begrepen dat het in de buurt van de haven overdag oké is, maar dat het 's avonds gevaarlijk is. Nu ik daar rond liep kon ik me daar wel iets bij voorstellen. Het was nogal een gribus.

Na een lunch op een terrasje in de schaduw (waar ik na het verzoek van Anneke even aan jullie allemaal heb gedacht) ben ik via de boulevard terug gewandeld naar mijn mooie buitenwijk. Die boulevard is 16 km lang! Jammer dat er een drukke weg langs loopt.

Morgen ga ik weer verder. Ik ga morgenochtend naar het busstation om een kaartje te kopen naar Punta del Este. Er gaan minstens 3 bussen per uur dus dat moet wel lukken. Ik heb 2 nachten geboekt en dan zie ik wel hoelang ik daar blijf.

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    4 december 2014
    toch wel mooie foto/s nu morgen maar kijken wat de volgende plaats brengt veel plezier gr ma