Buenos Aires

15 december 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug in Buenos Aires. Ik moest even wennen, want het is hier druk. Maar inmiddels ben ik wel weer gewend. Het scheelt dat ik hier al geweest ben. Dan kun je wat sneller rustige plekken vinden. Vanavond na het eten kwam ik een tango-show op straat tegen. Was echt geweldig om te zien. Ik had alleen mijn telefoon bij me, dus de foto is niet super, maar het geeft een beetje een beeld.

Zoals Wim in de opmerkingen zei, de oude stad Montevideo gisteren was een beetje een domper. Maar vanochtend ben ik er doorheen gewandeld met mijn tas. Toen was alles weer open,  dus toen kon ik mijn beeld gelukkig weer een beetje bijstellen.

Die snelle boot ging als een speer. Hij is nog maar een maand in de vaart (ik dacht al een jaar) en ze zijn er erg zuinig op. Iedereen moest hoesjes over zijn schoenen aan doen om de vloerbedekking te sparen. Het zag er echt belachelijk uit. Zie foto. Ik probeerde nog domme toerist te spelen en het verzoek niet te begrijpen, maar ik kwam er niet onderuit. Ook weer een ervaring zullen we maar zeggen :)

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    16 december 2014
    nog even een laatste berichtje ik wou je een prettige terugreis wensen gr ma en tot donderdag dan bellen we wel