Thuis

19 december 2014 - Middelburg, Nederland

Sinds gisteren ben ik weer thuis. Ik moet nog even wennen. Het is zo donker en grijs. En het is natuurlijk helemaal niet koud,  maar ik heb het wel koud. Ik heb gisteravond twee fleecedekens over mijn dekbed moeten gooien om het een beetje aangenaam te kunnen krijgen qua temperatuur.

De terugreis begon (en eindigde) met vertraging. Het vliegtuig had technische problemen, waardoor er extra controles nodig waren. We zagen mannen met slangen via het voorwiel naar binnen gaan. Het leek alsof ze de boel aan het doorblazen waren. De piloten stonden er op een gegeven moment ook bij. Maar uiteindelijk gingen we anderhalf uur later toch.

Ik heb nauwelijks geslapen onderweg en daardoor had ik een paar momenten in de trein en thuis dat ik bijna rechtop in slaap viel. Maar uiteindelijk ben ik zelfs tot 22.30 wakker gebleven. Ik werd vanochtend om 8.30 weer wakker.

Nog even weekend vieren en dan maandag weer aan het werk.

Iedereen weer bedankt voor het lezen en reageren! Tot de volgende reis.