Nederlands herfstweer

30 november 2014 - Colonia Del Sacramento, Uruguay

Hallo allemaal,

Gisteren ging het dus regenen en waaien en dat deed het vanochtend nog steeds. Het was gewoon Nederlands herfstweer. Maf hoor. De temperatuur scheelt zeker 10 graden met gisteren. Op zich wel aangenamer. Ik ben ondanks de regen op pad gegaan met regenjas.  Eerste opdracht was een geldautomaat vinden die me wel geld wilde geven. Dat lukte gelukkig.

Toen was ik al in de buurt van het busstation,  dus ben ik daar maar even binnen gewandeld. Er gaan zeker 10 bussen naar Montevideo dus ik ga overmorgen gewoon die kant op als ik klaar ben en dan zie ik wel hoe laat ik weg ben.

Daarna ben ik de oude stad door gewandeld. Het is hier echt geweldig, zelfs met regen. Het is niet heel groot, dus met een paar uur ben je er wel doorheen. Maar de plek zelf is ook leuk om te zijn. Lekker rustig, genoeg restaurantjes en winkeltjes met leuke souveniertjes. Vuooral veel mooie leren tassen, maar ja, ik heb geen zin om daar nog 2 en halve week mee te moeten slepen. Maar ik kom het verderop vast ook nog wel tegen. En waarschijnlijk eindig ik hier ook weer, want ik moet weer terug naar Buenos Aires om weer thuis te komen.

Morgen ben ik hier ook nog en dan zou het weer beter moeten zijn. Ik upload zo nog wat foto's!

Groeten, Tanja

1. Anneke van Steenwijk:
    30 november 2014
    Hoi Tanja, nog niet weggeregend? Rijden ze ook nog in die oude auto's? Het lijkt wel een Hercule Poirot film. Ga je straks in Buenos Aires nog een tango-les nemen??? Die hop on bussen vind ik ook altijd zo voor toeristen die de weg niet weten.... maar ja, je moet alles een keer mee maken. Het begint hier nu kouder te worden! Je mist wel de nieuwe Downton Abbey op zaterdag (en ik kijk stiekem ook naar blauw bloed, dat weet je). Heel veel plezier nog, groetjes van Anneke
  2. Wim Wisse:
    30 november 2014
    Tanja,
    Hier in Middelburg was het de hele dag erg mistig en koud (3 gr). Zelf ben ik verkouden aan het worden, dus zieliggg!!!-;)
    Weer mooie foto's.
  3. Eva Beekman:
    1 december 2014
    Het lukt steeds niet om een berichtje te plaatsen. Na jouw verjaardag heb ik het tweemaal gedaan, ook om te vertellen dat Lilian het helemaal niet voor elkaar krijgt.
    Ik lees je verhalen met veel plezier. Mooie foto's trouwens ook.
    Groetjes en goede reis verder.
    Eva
  4. Attie schokker:
    1 december 2014
    mooie oude auto/s liefhebbers hier zou maar graag zo/n oude ford willen nog wat meegekregen van de verkiezingen daar zag op tv dat ze feest aan het vieren waren ook mooie foto /s