Hop on hop off

28 november 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Hallo allemaal,

Gisteren is het gelukt om een kaartje voor de veerboot voor morgen te bemachtigen. Ik kon kiezen tussen een snelle, maar late boot of een langzame vroeg in de businessclass. Die laatste is nog goedkoper ook, dus dat leek me een goede deal. Dan ben ik morgen in de loop van de middag in Colonia in Uruguay.

Vandaag ben ik op de hop-on-hop-off bus gestapt voor de eerste keer in mijn leven. Ik vind het er altijd zo suf toeristisch uitzien. Maar wat gezoek op internet gisteravond leerde me dat het vandaag heel heet zou worden (was ook zo) en dat de dingen die ik wilde zien wel heel erg ver van elkaar lagen. De keus was dus gemak met deze bus of gedoe met de metro en de gewone bus en dan veel zweten. Dus ik heb maar gekozen voor gemak. En eigenlijk was het hartstikke leuk.

Ik zal vanavond (of morgen) nog foto's uploaden. Eerst eten en tas inpakken.

Groeten, Tanja

1. Tonie:
    28 november 2014
    Hoi Tanja, zit ik na een tamelijk koude fietstocht bij te komen bij de kachel met wijntje en boek, komt jouw hopper-de-hop berichtje binnen waar het klamzweet zowat van afdruipt. Het klinkt allemaal
    zo goed dat vluchtneigingen naar de prachtige oorden waar jij avonturiert mij bekruipen! Maar genieten van jouw verhaaltjes helpt gelukkig! Plezier weer! Groet Tonie
  2. Attie schokker:
    29 november 2014
    toch leuk zo/n hop bus moet je ook een keer meemaken nu op naar de volgende bestemming gr ma