Philly

13 juli 2019 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ik heb weer een enerverende dag achter de rug. Ik ben begonnen met de vraag om een verhuizing naar een andere kamer. De vorige had een zeer lawaaiige airco die niet uit kon. Daarom zeer slecht geslapen. Dat wil ik niet nog 2 nachten, dus ik heb een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze airco maakt ook herrie, maar kan wel uit.

Het was bloedheet vandaag, maar ik heb toch heel wat kilometers afgelegd. Philadelphia is echt geweldig. Misschien nog wel leuker dan Boston.... Ik ben vandaag zo'n beetje alle bezienswaardigheden hier in de omgeving af geweest. Morgen ga ik naar de andere kant van de stad.

Ik heb net ook mijn volgende bestemming geboekt. Ik was van plan om naar Atlantic City (vanwege strand) te gaan. Maar iets hield me tegen om te boeken. Waarschijnlijk de casino's en feestreputatie. Toch niet helemaal mijn comfortzone. Ik heb besloten om nog iets verder af te zakken en nog een keer naar Washington te gaan. Ik heb net de trein en een appartement geboekt, zodat ik (in theorie?) zelf kan koken. En kan relaxen, want het is in een rustige buurt. Daarna waarschijnlijk terug naar New York. Maar dat duurt nog even.

Groeten, Tanja

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade