Niksen

22 juli 2019 - Brooklyn, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ik las in de krant over ons nieuwe exportproduct: niksen. Schijnen we heel goed in te zijn. Dus dat heb ik vandaag ook maar gedaan.

Het was weer snikheet. 37. Voelt als 42. Dus het leek me tijd voor een luie zondag: beetje lezen, beetje netflixen, boodschapje doen, wasje doen, tukje doen.

Lekker hoor, zo'n appartement 😁

Als de voorspelling klopt, gaat het morgen regenen en onweren en wordt het minder warm. Ga ik weer iets actief doen. Wat weet ik nog niet. Wel met paraplu in de rugzak.

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    Tanja,
    Dat heb ik ook gelezen dat Amerikanen vinden dat wij zo goed niks kunnen doen en dat terwijl ons volkje toch ook altijd druk, druk is. Maar jij hebt een heerlijk dagje gehad. Ook in Middelburg worden tropische temperaturen verwacht, records zouden kunnen sneuvelen. In Toscane is het ook warm, maar goed uit te houden in de schaduw😁
  2. Attie schokker:
    22 juli 2019
    dus daar werkt het openbaar vervoer ook niet altijd perfect en dat met die hitte goed dat je er een dagje rust aan plakt nog veel plezier gr ma
  3. Anneke:
    22 juli 2019
    De Italianen noemen dat dolce far niente, dan klinkt niksen ineens als een opera. Het is dan wel het land van de maffia maar ze weten het leven wel tot kunst te verheffen..... lekker niets doen is heel gezond, je doet ook wel wat, namelijk niets. Dus gewoon ermee doorgaan zou ik zeggen. Geniet ervan, groetjes, Anneke