Toeval bestaat niet/daarom heb ik een eigen pc

21 januari 2010 - Hanoi, Vietnam

Vanochtend werd ik om vijf uur wakker, omdat het plenste. Toen ik om 7.30 uur weer wakker werd, plenste het nog steeds.

De foto's plaatsen via Flickr werkt niet (of ik heb iets fout gedaan, kan ook). En omdat ik nu toch een eigen pc heb, en dus niemand in de weg zit, en het flink regende, heb ik de tijd maar nuttig besteed met het plaatsen van foto's via dit reislog zelf. Ik kan in ieder geval zien dat het nu wel is gelukt.

Inmiddels is het (bijna) droog, de lucht ziet er ook een stuk lichter uit, dus zo dadelijk ga ik weer op pad. Ik zal de regenjas maar meenemen, dan heb ik 'm vast niet nodig.

Groeten, Tanja

P.S. de foto's zet ik in mapjes per bezochte plaats. Je kunt alle mapjes en dus alle foto's vinden als je bovenaan klikt op "foto's". Als je rechts op "laatste foto" klikt zie je alleen het laatste mapje (nu Halong Bay). De foto's worden ook automatisch onder mijn berichten geplaatst zie ik net. Daar zit blijkbaar een automatische koppeling met de datum of de plaats.

1. Margreet:
    Hallo Tanja,

Fijn dat het gelukt is, het ziet er echt prachtig uit: kleurig, veel kinderen, prachtige natuur en Hanoi lijkt zels wel knus! Ah..die ligstoelen op de boot ... heerlijk!

groetjes,
    Margreet
  2. Eva Beekman:
    Hoi Tanja,
    Prachtige foto's. Leuk dat we die nu al kunnen bekijken. Internet is toch wel geweldig.
  3. Elly Legebeke:
    Hey Tanja,

Mooie foto's. Ben benieuwd naar de rest. Geniet ervan.

Groetjes,

Elly
  4. Wim Wisse:
    Tanja,
    Wat een mooie foto's, vooral van het vervoermiddel: de fiets.
    Ook de foto's van de rivier Halong Bay vind ik erg mooi. Alleen daarvoor wil je al naar Vietnam.

Groet,
    Wim