Foto's

11 februari 2010 - Siem Reap, Cambodja

Hallo allemaal,

ik had vanochtend geen zin om nog een keer in de hitte tempels te gaan bezoeken. In plaats daarvan heb ik eerst alle spullen klaargelegd die morgen weer in de tas moeten en vooral datgene dat ik aan moet. Ik had ondertussen het nieuws van 20 uur aan staan en daar zag ik dat er een berg sneeuw ligt. Een beetje onwerkelijk als jezelf in een land zit waar het meer dan 35 graden is. Dat betekent dat ik ongeveer de helft van de inhoud van mijn koffer aan moet. Of in ieder geval in de kleine rugzak doe, zodat ik het onderweg of op Schiphol aan kan doen.

Daarna ben ik neergezakt in een koel/cool internetcafé en heb ik foto's geuploaded. Zie aldaar.

Zo dadelijk ga ik even boodschappen doen en dan relaxen bij het zwembad. Het is tenslotte ook vakantie.

Groeten, Tanja

1. Erik Roest:
    11 februari 2010
    Dat Angkor Wat ziet er inderdaad gaaf uit. Tja, nogmaals ik kom niet verder dan de Chinees in Terneuzen voorlopig of die van Axel. We motten het maar doen met de foto's van Tanja en jou reisverhalen.

Tot snel in Middelburg Wat - tempel stadskantoor
  2. Liesbeth Maas:
    11 februari 2010
    Hoi Tanja, het zit er weer op voor je begrijp ik. Nou een goede reis dan maar. Voor ons zit het er ook op. Wij reizen morgenochtend ook weer naar nederland. Voor ons maakt het geen verschil qua temperatuur. Bedankt voor je mooie reisverslag. Wij vonden het erg boeiend om te lezen. Tot gauw,
    Liesbeth
  3. Heleen en Hans:
    11 februari 2010
    Wat is de tijd snel gegaan, je komt bijna terug!
    Bereidt je inderdaad voor op het Hollandse weer.
    Ik zou nog flink wat zon opnemen dan heb je weerstand voor ....
    Je foto's zijn telkens weer schitterend, een verhaal op zich!
  4. Wim Wisse:
    Tanja,
    heel mooie foto's zitten er tussen. Welkom in een koud Nederland en je hoopte nog wel dat de sneeuw over zou zijn als je terug kwam. Dat is toch nog maar de vraag. Vanmorgen was het weer prachtig wit en glibberig op de weg. Volgende keer gewoon nog een paar weken langer weg blijven. De wsz's wachten wel.
    Groet, Wim