Paradijs

29 januari 2010 - Nha Trang, Vietnam

Hallo allemaal,

sinds begin van de middag ben ik op Whale Island Resort. Het is hier echt een paradijs. Het is dat ik een vlucht heb geregeld naar Saigon overmorgen, anders zou ik moeite hebben om hier weg te komen.

Ik heb een hutje aan het strand. Het is 2 meter van mijn trapje naar het water. Ik werd ontvangen met een heerlijke lunch en daarna ben ik maar gaan zwemmen. En daarna nog een keer. Toen heb ik even gewandeld langs alle hutjes (zo'n 5 minuten). En toen ben ik weer teruggewandeld en heb ik nog maar een keer gezwommen. Tja, je moet wat.

Je kunt hier snorkelen, duiken en wandelen (het eiland rond is zo'n 2 uur, heb ik me laten vertellen). Maar ik denk dat ik me morgen maar beperk tot zwemmen en luieren. Beviel me vandaag prima.

Er was net ook nog een schitterende zonsondergang, die ik heb gefotografeerd vanuit mijn luie stoel. Uploaden ga ik hier maar niet proberen. Er staat maar 1 algemene computer en het ding is tergend langzaam. Kijk, toch nog iets gevonden om te klagen.

En nu ga ik zo aanschuiven aan het diner.

Groeten, Tanja

P.S. de locatie klopt niet, ik zit op een eiland voor de kust van Nha Trang, maar het systeem kent  het niet. En ik kan niet zelf iets invullen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ciska:
    29 januari 2010
    Dat klinkt goed!!! Is het even mooi als je had verwacht? En heb je ook een hangmat waar je op had gehoopt??
    Geniet er lekker van en veel plezier verder!!!
    Groetjes Ciska
  2. Margreet:
    29 januari 2010
    Klinkt echt als het paradijs, heerlijk om nu te zwemmen! Neem het er maar lekker van :-)
  3. Elly Legebeke:
    29 januari 2010
    Geniet er lekker van. Het is hier herfst en winter tegelijk. IJzel, regen, sneeuw en nog meer ellende. Dus dubbel genieten voor jou, lijkt me. Ik volg je verhalen met plezier en ben benieuwd naar de foto's van het paradijs.
    Groetjes, Elly
  4. Loes:
    30 januari 2010
    Oh, oh, oh wat zou ik nu graag in een warm land aan het strand liggen in de zon. Hier schijnt wel de zon maar het is guur en schraal (het heeft ook wat gesneeuwd en er schijnt nog veel meer aan te komen. Geniet er maar lekker van hoor. Het is je gegunt. Ik heb net mijn spier verrekt, volgens mij van de kou. Maar nog 19 nachtjes slapen en dan vlieg ik ook naar de zon.

hartelijke groet

Loes
  5. Anneke van Steenwijk:
    31 januari 2010
    Hoi Tanja,
    Heb je al een walvis zien zwemmen? Het ziet er prachtig uit. Volgens mij klopt die locatie prima! Hier sneeuw, gisteren wel van genoten met de zon erbij in Vreeswijk. Vandaag zijn we drie weken weer in Nederland, ben nu weer geheel 'geland' en de zaken hier houden ons weer bezig. Ik heb in Singapore een digitale camera gekocht (eindelijk!), dus dat geeft weer stof tot bezigheid. P.S. Vandaag is Beatrix jarig, hoor ik net op de radio, voor het geval je behoefte hebt aan Nederlandse sentimenten kan je een oranje sapcocktail nemen of oranje visjes spotten.
    Groetjes maar weer van
    Anneke