Take it easy

19 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

vandaag was wel heel erg relaxed. Ik ben begonnen met ontbijt. Is deze keer wel inclusief, dus ik heb mezelf eens flink getracteerd op een berg vers fruit. Daarna heb ik de was weggebracht naar de wasmevrouw om de hoek. En toen ben ik naar het strand gegaan. Daar ben ik tegen 10.30 neergezakt op een bed (huur per dag omgerekend E 2,50) en daar heb ik in de schaduw vooral lekker liggen lezen. En tussendoor natuurlijk zwemmen. Ik ben weer vertrokken om 18.00 uur. Toen vond ik het wel genoeg. Je moet niet overdrijven natuurlijk.

Ik heb zelfs nog een beetje liggen dommelen. Vermoeiend hoor zo'n dag aan het strand. Het is me zo goed bevallen dat ik er morgen nog maar zo'n dagje aan vastplak!

En nu zit ik weer fris gewassen op dezelfde bank als gisteren illegaal wifi af te tappen. Ik ga eerst zo op zoek naar een dineradresje (het is hier namelijk al 20 uur geweest). En ik denk dat ik vanavond mijn voeten in de Doctor Fish Spa ga stoppen.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jos:
    19 januari 2011
    Tanja, Tanja, is € 2,50 voor een ligbed niet een wat onverantwoorde uitgave? En dan nog even dit: 110701TM=ER. OK?
  2. Tanja:
    19 januari 2011
    @ Jos: dat wist ik al van Margreet! Maar toch bedankt voor de crypto :) (hij kostte me toch nog 20 seconden)
  3. Loes:
    19 januari 2011
    Hoi Tanja, Wat een genieterij. Hier regent het alweer en de temperatuur is aan het zakken. Heel verstandig om nu naar de zon te gaan.

Voor mij is het nog 2 maanden uitzingen en dan weg.

groetjes en genietse

Loes