Begin van de terugreis

29 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

de terugreis is begonnen. Ik zit al meer dan anderhalf uur op de luchthaven van Langkawi. Over bijna 2 uur ga ik echt vliegen. Ik was hier al zo vroeg omdat ik twee uur van te voren moest inchecken. Het leek me een beetje veel omdat de luchthaven kleiner is dan die van Rotterdam, maar okee. Mijn inschatting bleek te kloppen, want ik kan net pas inchecken. Maar ik stond in ieder geval vooraan. Ik zit nu een flinke kop koffie te drinken bij Starbucks en meteen even een berichtje te schrijven.

Gisteren is de kabelbaan ook niet doorgegaan, dus ben ik gewoon op mijn gemakje gaan wandelen in het dorp, heb alles alvast in de tas gedaan, heb nog een manicure bij de spa laten doen (weer languit op mijn rug met oogmasker en new age muziekje) en ben gewoon op mijn balkon gaan zitten. Ik heb de vakantie afgesloten met een duur etentje bij een heel erg goed restaurant. Kostte maar liefst E 19 (voor- hoofd- en nagerecht). Het allerduurste tot nu toe!

Begin van de middag ben ik in Singapore en ik weet nog steeds niet wat ik ga doen. Ik zag op BBC World dat het regent in Singapore. Dus ik bedenk gewoon als ik aankom of ik alsnog de stad in ga of me ga vermaken op de luchthaven.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek