Strand!

18 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

ik ben sinds de middag in Langkawi. In Pantai Cenang om precies te zijn. Ben vanochtend vroeg uit mijn luxe hotel gegaan en gewandeld naar de pier. De veerboot bleek een soort overdekte speedboot te zijn. Een beetje claustrofobisch was het wel, maar goed.

Tegen de middag was ik dan op de plek van bestemming en ik vind het hier (nu) geweldig. Pantai Cenang is een echte badplaats. Heel veel winkeltjes met allerlei dingen die je wilt hebben of vaak ook vooral niet wilt hebben. En ook hier stikt het van de spa's. Ik ga nu eindelijk die Doctor Fish spa eens doen.

Kortom: tot nu toe vind ik het erg leuk. Of ik het hier echt 11 dagen uithou weet ik nog niet. Maar ik heb al geinformeerd voor Koh Lipe (Thailand) en dat is geen probleem. En zaterdag ga ik dus of naar Thailand of naar een luxe resort hier in de buurt. Maar dat ga ik de komende dagen op mijn gemak bekijken.

Ik ga zo proberen om nog even wat foto's te uploaden. Ik weet niet zeker of het lukt. De wifi bij mijn hotel werkt namelijk niet. Althans: het signaal is zo zwak dat je er niks mee kan. Ik zit nu op een bankje op straat illegaal van een ander hotel af te tappen, maar het is ietsjepietsje langzaam. Naast mij zit er trouwens nog eentje driftig te typen, dus helemaal raar is het blijkbaar niet.

Morgen ga ik de hele dag op het strand liggen voor een ieder die dat wil weten :)

Groeten, Tanja

1. Liesbeth:
    Hoi Tanja,

Ja, steek ons de ogen maar uit! Lekker op het strand liggen! Maar zonder gekheid, geniet ervan he!

Lieve groet, Liesbeth
  2. Wim Wisse:
    Tanja,
    Ik weet haast zeker dat je het niet 11 dagen volhoudt op het strand en met alleen die winkeltjes. Ik denk toch dat het Thailand zal worden.
    Geniet in ieder geval.
    Wim W.
  3. Anneke van Steenwijk:
    Hoi Tanja,

Ik ben net terug van 2 weken internetloze vakantie op Tenerife (heerlijk allemaal, maar dat hoor je nog wel), en ga binnenkort uitgebreid je stukjes lezen. Nu is het (bijna) bedtijd. Dat strand lijkt me wel wat! Veel plezier, groetjes van Anneke en Pier
  4. Tanja:
    19 januari 2011
    @ Wim: ik ga natuurlijk niet alleen maar op het strand liggen. Het eiland is vrij groot, dus ik kan ook nog allerlei uitstapjes maken.

En ik kan vanaf hier altijd nog een of meerdere dagen naar Thailand. Kunnen ze hier allemaal voor je regelen. Dat is dan weer het voordeel van zo'n echte vakantieplaats.

Het nadeel is dat de accommodaties en het eten hier duurder zijn. Maar ach, ik teer (dankzij de eindejaarsuitkering) nog steeds niet in op mijn spaargeld.

Groeten, Tanja