Toch niet naar het strand

21 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

ik ben gisteren toch niet op een bedje op het strand gaan liggen. Ik dacht dat er wel een beetje afwisseling moet zijn. Anders hou ik het hier niet zo lang uit. Dus ik heb me voorgenomen om het een beetje af te wisselen. De ene dag strand en de andere dag iets anders.

Gisteren ben ik gaan wandelen. Eerst over het strand waar ik zit (Cenang) naar het strand net niet hier aan vast (Tengah). Dat tweede is het sjiekere gedeelte en ik overwoog om daar de laatste paar dagen te gaan zitten, maar toen ik daar eenmaal was wist ik dat dat niet zo'n goed idee is. Ik vond er niks aan. Alleen maar grote resorts en verder bijna niks. Dan weten we dat ook weer.

Toen ben ik via de weg teruggewandeld helemaal naar het andere eind van "mijn" strand. Daar is een soort museumpje over de rijstverwerking. Compleet met rijstvelden in diverse stadia, die weer compleet zijn met waterbuffels en allerlei vogels. Een hele leuke plek om gewoon lekker te zitten. Kom ik vast nog wel een keer.

En 's avonds heb ik nog even naar de zonsondergang gekeken voordat ik ging eten. Was ook wel aardig.

Vandaag wilde ik eigenlijk naar het strand, maar het is bewolkt. Dus ik wacht het nog even af en anders ga ik gewoon naar de hoofdstad; stond ook nog op mijn lijstje. Kan ik daar meteen geld halen, want gek genoeg zijn hier op het eiland alleen pinautomaten in de hoofdstad, terwijl je er de rest van het land over struikelt.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lilian:
    21 januari 2011
    Goed plan Tanja om wat af te wisselen. Op het strand liggen kun je thuis ook. Dat is dan wel ietsje anders, maar toch ........ Ik zou er ook liever op uittrekken, beetje op verkenning, je weet maar nooit of je er ooit nog terug komt! Geniet dus van al het moois dat je tegenkomt!
    Groeten, Lilian