Morgen weer verder

5 januari 2011 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

vandaag mijn laatste dagje in Singapore. Vanochtend wandelend in de buurt op pad gegaan. Belandde eerst in Little India met nogal drukke hindoetempels. Daarna belandde ik per ongeluk in Kampung Glam: de moslimwijk waar dan ineens moskeeen staan. Gisteren was ik al in Chinatown. Apart hoor, van die gescheiden werelden.

En toen was ik Singapore eigenlijk wel beu. Dus in een lekker koel eettentje eens goed gekeken hoe ik morgen in Melaka kom. Ik wilde eigenlijk met de trein naar Melaka, maar ik zag vorige week dat het station van Melaka zo'n 50 km verderop ligt en dat betekent dat ik dan nog een keer anderhalf uur in een bus moet gaan zitten. Daar heb ik niet zo'n zin in. Dus ga ik toch maar met de snelbus. En laat ik nou per ongeluk al wandelend in de buurt van het busstation zijn beland! Dus heb ik maar meteen even een kaartje voor morgenochtend gekocht. En toen bleek het bussstation toch nog lastig te vinden te zijn. Maar nu weet ik dus de weg voor morgen. Handig!

De tas is inmiddels ingepakt op de laatste dingen na. Dus ik ben er weer klaar voor. Zo meteen nog even BVN kijken en dan morgen op naar Maleisie.

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    5 januari 2011
    Tanja,
    Goeie reis morgen naar Maleisië. Heb je al foto's genomen?

Groet, Wim W.