Paaseiland

20 november 2014 - Isla de Pascua, Chili

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar uur op Paaseiland. Het is hier weer 2 uur vroeger dan in Santiago, dus het is hier nog maar 15.30 uur. Ik word steeds jonger :)
De vlucht was wel apart. Je vliegt bijna 5 uur boven water en dan is daar ineens dat eiland. Ik heb het hoofdstadje inmiddels verkend. Het is hier lekker rustig. Er is 1 bank met automaat, er zijn 2 supermarktjes, maar dan wel veel restaurantjes.
Mijn hotel ligt net om de hoek van de hoofdstraat en om de hoek van de luchthaven. Maar dat geldt voor het hele plaatsje.

En hier heb ik de eerste moai al gezien! Ik zal zo de foto uploaden. Ik ga straks eens kijken of ik een toertje ergens kan boeken voor morgen. En verder zie ik dan wel.
Ik heb in ieder geval goede huurauto's en fietsen gezien. Dus dat zal er ook wel van komen.

Groeten, Tanja

1. Mama:
    21 november 2014
    een groot beeld op die foto wel lekker rustig als er niet zoveel winkels zijn niet zo erg als je maar kunt krijgen wat je wilt geniet maar lekker gr ma
  2. Angelien:
    21 november 2014
    Op vrijdagavond eindelijk tijd om even met je mee te reizen. De hoofdstraat daar is een B-weg hier! Het eiland is niet groot en er zijn maar weinig inwoners. Misschien dat er een veelvoud aan toeristen is. Is dat hun inkomstenbron? De beelden blijven imposant en mysterieus.