Dagje rust

25 november 2014 - Isla de Pascua, Chili

Hallo allemaal,

Gisteravond had ik ineens ontzettend last van mijn rug. Het schoot er nog net niet in, maar het scheelde niet veel. Ik denk dat het kwam door al die harde bankjes. Ik heb daarom maar niet veel gedaan vandaag. Alleen de auto terug gebracht en toen vooral op bed gelegen met boek en halve krant (verder dan dat wilde de download niet).

Eind van de middag ging het wel weer, dus toen heb ik alle spullen alvast klaargelegd en ben ik het dorp weer ingewandeld. Ik heb nog even een stempel van Paaseiland voor in mijn paspoort gehaald (leuke bijverdienste van de post hier, kost omgerekend ongeveer €0,75).

En toen weer lekker gegeten met uitzicht op de oceaan. En al lopend hier naar toe een lekker ijsje opgesmikkeld. Net de tas weer ingepakt. Morgen om 13.05 vlieg ik naar Buenos Aires. Waar ik om 23.55 aankom (maar dat is hier 21.55 en bij jullie 5.55 de volgende dag, ingewikkeld hoor al die tijdverschillen).

Ik moet morgen 2 uur voor vertrek aanwezig zijn. Waarom is me een raadsel. Er komen 8 vliegtuigen per week aan. Elke dag eentje van/naar Santiago en 1 per week van/naar Tahiti. Maar ach, of ik nu hier zit te wachten of (letterlijk) 300 meter verderop.

Ik meld me donderdag weer vanuit BA.

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    26 november 2014
    toch nog dat lekkere ijsje een prettige reis gr ma
  2. Wim Wisse:
    26 november 2014
    Goeie vlucht en voorzichtig met je rug.