Foto's

20 januari 2010 - Hanoi, Vietnam

Hallo allemaal,

ik heb net 10 foto's geuploaded. Ik heb het maar gehouden bij een hele kleine selectie om te kijken of het werkt. Het kan 2 uur duren voordat ze er op staan. Dan lig ik ondertussen wel op één oor. Dus ik zie zelf morgenochtend pas of de fraaie link met mijn Flickr-account ook echt werkt.

Vanavond heb ik kaartjes gekocht voor morgenavond voor het waterpoppentheater. Dat is uniek in de wereld. Het is een voorstelling met muziek en (het woord zegt het al) poppen, maar dan worden ze bewogen door mensen die gedeeltelijk in het water staan. Ik ben zeer benieuwd. Mijn eerste rang kaartje kost maar liefs 60.000 dong, zo'n € 2,50. Ik heb vanavond voor minder geld gegeten (inclusief een verse jus).

Hoewel er 3 miljoen mensen in Hanoi wonen, zitten de meeste toeristen duidelijk op een vierkante kilometer: op weg naar de kassa van het theater hoorde ik ineens mijn naam uit een café. Bleken de 2 Nederlanders en 2 Nieuw-Zeelanders van de boottocht samen te zitten borrelen. Waren elkaar tegen het lijf gelopen en ik ben ook maar even aangeschoven. Een half uur later stonden twee Duitsers van de boottocht een eindje achter me in de rij voor het waterpoppentheater.

Groeten, Tanja

1. Ilona:
    20 januari 2010
    Hoi Tanja,

Leuk om al jouw verhalen te lezen! Ik ben zeer benieuwd naar het waterpoppentheater! Veel plezier morgen!

Groetjes Ilona