Blij

22 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

Mijn nieuwe logeeradres is echt geweldig. Het is een flink resort met een soort huizen op stelten, die dan weer onderverdeeld zijn in kamers. Mijn kamer is echt giga groot. Datzelfde geldt voor het bed. En dan heb ik ook nog een inloopkast. Jawel, u leest het goed: een inloopkast. Omdat het mijn laatste logeeradres is heb ik de tas voor het eerst helemaal utgepakt. Kwam ik toch nog 2 shirtjes tegen die ik nog niet had aangehad (eentje nu wel :) ). Ik wilde nog wat laten wassen, maar de prijzen in dit hotel zijn idioot: de prijs voor 1 t-shirt is al hoger dan mijn hele was gewoon bij de wasmevrouw in de straat. Gelukkig heb ik weer een goede wastafel en een waslijntje, dus dat komt wel in orde.

Ik ben na het inchecken eerst maar eens het resort rustig gaan verkennen. Wat ik niet wist: er is een prive strand en dat is dus heeeeeeel erg rustig. Heel veel bedden, maar lekker ver van elkaar af. Helaas waren de meeste bedden bezet met handdoeken toen ik arriveerde, maar het ene zwembad was ook zeer de moeite waard. Ik heb heerlijk gezwommen en zitten lezen onder een parasol. En toen nog even op mijn balkon gezeten. Dat balkon staat uiteraard ook op palen en wel in een vijver. Daar zat ik ook erg lekker. Kortom: ik hou het hier wel even uit.

Enige minpuntje: je moet betalen voor wifi. En dat voor die kamerprijs. Echt belachelijk. Maar gelukkig wist ik al een plekje waar je illegaal kunt inloggen, dus daar zit ik nu weer :).

Mijn camera zit in de safe, dus ik kan nu geen foto's uploaden. Komt morgen!

Groeten, Tanja

1. Margreet:
    22 januari 2011
    Ooow Tanja, ik ben best vreselijk jaloers ! Wat klinkt dat allemaal mooi en fijn ... Ik zie nu al uit naar de foto's,

groetjes,
    Margreet
  2. Tanja:
    23 januari 2011
    @ Margreet: speciaal voor jou staan ze er op!
  3. Margreet:
    24 januari 2011
    Hai Tanja,

Het is werkelijk prachtig, wat een heerlijk balkon met uitzicht! Jammer van de kakkerlak, wel weer authentiek.

Geniet ze!
    Margreet