Santiago

18 november 2014 - Santiago, Chili

Hallo allemaal,

Mijn eerste (halve) dag in Santiago zit er op. Het begint nu donker te worden. Later dan ik had gedacht. Het is al 20.30 geweest. Erg handig bij het wakker blijven. Hoewel dat tot nu toe toch al mee viel. Ik heb best goed geslapen in het vliegtuig. Daar hielp de extra beenruimte ook wel bij. Goede investering geweest :)

Ik heb vanmiddag en tot een uur geleden hier in de buurt rond gesjouwd. Ik moest eerst even wennen. Het is eigenlijk nogal Europees. De gebouwen, maar ook de mensen voor een groot deel. De buurt waar ik zit is nogal hip volgens mijn chauffeur. Ik zie het niet zo, maar misschien zie ik morgen verschil als ik naar het oude centrum ga.

Ik ben trouwens blij dat ik mijn Spaans nog heb opgehaald. Het ging eigenlijk beter dan ik had gedacht. Maar ik moest ook wel, want iedereen die ik vandaag tegen kwam sprak slechter Engels dan mijn Spaans. En dat is toch nog roestig.

Ik begin nu een beetje te zweven. Ik ga zo nog maar even iets actiefs doen om nog een uurtje wakker te blijven....

Groeten, Tanja

1. Marian:
    18 november 2014
    hoi Tanja, mooi om wat van je te horen, fijn dat het zo goed gaat daar in santiago, en welterusten!
  2. Wim Wisse:
    18 november 2014
    Veel plezier en goeie reis verder
  3. Eva Beekman:
    18 november 2014
    Dag Tanja. Fijn dat je goed bent aangekomen op je bestemming.
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Ik lees dat je Spaans spreekt. Wat knap! En handig nu, ja. Ik wacht af ...
    Groet,
    Eva
  4. Tonie:
    Hoi Tanja,
    Heb even wat images van Santiago opgezocht. Bij dat 'Europese' kan ik mij iets bij voorstellen ja. Ziet er ook aardig 'geglobaliseeerd' uit. Niettemin heel bijzonder, lijkt me heerlijk daar te zijn!
    Groetjes
    Tonie