Weer terug in het paradijs

13 februari 2012 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hallo allemaal,

ik ben weer heelhuids terug gekeerd in Ao Nang. Tegen een uur of 3 ben ik terug gegaan, toen was ik wel uitgekeken in Krabi-stad. De chauffeur terug was van de afdeling "er past altijd nog iemand extra in mijn busje". Wij (de passagiers die er al in zaten) vonden dat het toch echt wel vol was bij 12, maar de chauffeur wist er nog 4 bij te proppen. Nmmer 13 en 14 zaten er bij hun reisgenoot op schoot en nummer 15 en 16 stonden op de treeplank. Ja, op de treeplank.

Voordeel was wel dat hij daardoor in een rustig(er) tempo reed. Ik had nu de tijd om ook nog om me heen te kijken en toen zag ik pas hoe mooi de omgeving is. Alleen maar karstgebergte waar je doorheen rijdt. Prachtig.

Terug bij het hotel ben ik nog even gaan zwemmen. Het was de hele dag al een beetje bewolkt. Wat ik niet zo erg vond, want dan is het weer ietsje minder warm. Maar toen ik net geinstalleerd was op mijn bed bij het zwembad, ging het ineens regenen! Weliswaar werden mijn handdoek en ik er niet natter van dan we al waren en was het na 5 minuten al weer over, maar het was toch even een rare gewaarwording.

Morgen en overmorgen ga ik weer voor een dagje zwembad (tenzij het weer zo bewolkt is, dan moet ik iets anders verzinnen).

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    13 februari 2012
    nu dat zijn mij de busjes wel er kan dus altijd nog meer bij voordeel dat het niet zo hard gaat nu de temperatuur blijft in ieder geval boven nul tot zondag geniet nog maar even van de warmte gr ma
  2. Wim Wisse:
    13 februari 2012
    Tanja,
    je kan nu naar huis komen, de vorst is over. Mooi verhaal over dat busje en bij ons maar mopperen over overvolle treinen.

Groet, Wim
  3. Tonie:
    16 februari 2012
    Hoi Tanja,
    nu de cirkel rond is mooi moment voor mij om even proberen in grote lijnen overzicht te krijgen op je bijzonderen reis! Heel interessant hoor! Trouwens iemand die zoiets zo doet is zelf ook al erg bijzonder voor mij. Hoor als je terug bent er graag over! Tot gauw weer!
    Groetjes
    Tonie