Morgen weer naar de bewoonde wereld

15 februari 2012 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hallo allemaal,

vandaag is mijn laatste dag in dit paradijsje. Ik ben vanochtend eerst naar/langs het strand gewandeld om nog wat foto's te maken. Daarna (en nu nog steeds) zit ik lekker bij het zwembad: beetje zwemmen, beetje zonnen, vooral veel in de schaduw liggen en mijn laatste boek uitlezen. Morgen in Kuala Lumpur even een nieuw boek kopen, want ook de beide Groene Amsterdammers heb ik van voren naar achteren gelezen.

Straks moet ik mijn tas even inpakken en dan morgen om 11.30 in de taxi naar de luchthaven. Ik vind het wel jammer om hier weg te gaan, maar het is denk ik ook wel goed, want je wordt wel heel erg lui van dat niks doen.

Ik zie op Euronews en in jullie berichtjes dat het weer boven nul is. Dat is fijn om te weten voor zondagochtend. Wel jammer dat het nog steeds 30 graden minder is dan hier. Maar dat overleef ik ook wel weer.

Ik upload zo nog even wat foto's. En dan ga ik weer zwemmen :)

Groeten, Tanja

1. Loes:
    15 februari 2012
    oh, oh, oh, wat zien die fotoos er idyllisch uit. Het zal wel even wenne zijn in ons koude kikkerlandje, want nu de vorst weg is waait het hard en is het druilirig weer. Tenminste hier in hewt Zeeuws Vlaanderse. Bedankt voor de leuke berichten en prachtige fotoos

Loes
  2. Marian:
    15 februari 2012
    jammer dat het alweer voorbij lijkt te zijn,genieten nog even in kl!we zien elkaar
  3. Ronald de Bruijn:
    hallo Tanja,

jammer voor je dat het al weer voorbij is. Een goede terugreis!

gr. Ronald
  4. Ellen Vis:
    16 februari 2012
    Goede terug reis en hopelijk zien we elkaar dit jaar nog eens een keertje.
    Liefs en groetjes Ellen X
  5. Heleen en Hans:
    16 februari 2012
    Voor jouw gevoel zijn de weken vast omgevlogen, Zo te lezen kom je heerlijk uitgerust weer thuis. Wij hebben genoten van je foto's, je verhalen. Wij vertrekken vannacht naar Schiphol om mijn zus en zwager op te halen die 6 weken in Nieuw Zeeland hebben rondgetrokken. Hun tussenstop is ook Kuala Lumpur maar ze vliegen na een paar uur weer door. Zou wat geweest zijn als jullie in hetzelfde vliegtuig zaten. Hadden we je ook kunnen verwelkomen op Schiphol! Een hele goede thuisreis en tot ziens