Dagje rust

26 januari 2012 - Vientiane, Laos

Hallo allemaal,

ik had wat opstartptoblemen vandaag, dus de dag is iets anders geworden dan ik gisteren had bedacht. Ik heb niet zo bijster veel gedaan, maar het is tenslotte ook vakantie.

Ik was eerst heel vroeg wakker (5.00) en toen hoorde ik uit de tempel hier tegenover dat de monnikken op pad gingen. Die gaan namelijk 's morgens bij zonsopgang de straat op om eten te halen (aalmoezen). Ik heb wat foto's vanuit mijn hotelkamer gemaakt. Ik zal zo kijken of ik ze kan uploaden.

Daarna ben ik al lezend weer in slaap gevallen en was ik een beetje laat om nog naar dat boeddhapark te gaan. Dus ik ben gewoon in (de buurt van) het hotel gebleven: beetje lezen, beetje drinken, beetje tennis kijken en tussendoor nog een wasje gedaan.

Ik ben van plan om morgen de monniken te fotograferen op de straat (vroeg dus) en dan daarna wel naar het boeddhapark te gaan.

Groeten, Tanja

1. Eva Beekman:
    26 januari 2012
    Moet kunnen, hoor, zo'n dagje rustig aan. Is soms nodig.
    Misschien kun je morgen naast die monniken je kostje bij elkaar scharrelen.
    Groetjes,
    Eva
  2. Ellen Vis:
    26 januari 2012
    Beetje last van de Jetlag?
    Veel plezier morgen en als het kan zou je dan ergens een kaarsje willen branden of bloemetjes strooien voor al onze dierbare overledenen?
    Liefs Ellen x
  3. Loes:
    Hoi Tanja,

Wat een prachtige fotoos, ziet er heel mooi en relaxed uit. Ik heb ook een off-dag dus maar gewoon niks doen en wachten tot het weer over is. Veel plezier morgen met de monikken
  4. Wim Wisse:
    Tanja'.
    Je kostje bij elkaar scharrelen zoals Eva voorstelde of nu toch je telefoonnr geven.
    Veel plezier morgen.
    Groet, Wim