Alweer naar Azie

20 april 2010 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

volgende week donderdag (29 april) vlieg ik naar Indonesie. Ik ga via (korte) tussenstops in Singapore, Medan en Banda Aceh naar Pulau Weh, een eiland voor de kust van Atjeh en dat ligt weer op Sumatra. Vriendin Marian heeft daar een huis/guesthouse. Daarvoor moeten nog wat laatste dingen geregeld worden, zoals het aanschaffen van een generator, een koelkast en wat meubelen. Dat gaan we eerst doen in Banda Aceh. Na een dag of drie gaan we dan met al die spullen door naar het eiland zelf.

Daar ga ik leuke uitstapjes maken, maar vooral heel veel foto's maken om de website van het guesthouse nog mooier te maken. Als je wilt weten waar ik verblijf: www.pulauwehguesthouse.com

Er is daar weinig gelegenheid tot internetten, dus ik zal niet zo uitgebreid verslag doen als bij de reis naar Vietnam/Cambodja.

Groeten, Tanja

P.S. je kunt natuurlijk ook zelf reizen naar Pulau Weh en verblijven in het guesthouse van Marian.

1. Eva Beekman:
    20 april 2010
    Wat ben je toch een globetrotter! Ga je alweer weg: en zo ver!
    Marian is zeker Marian Kral en is Bangbang daar ook?
    Ik hoop dat je het weer naar je zin krijgt. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven en schrijven.
    Groet,
    Eva
  2. Tanja:
    20 april 2010
    @ Eva: Marian is inderdaad die Marian. En Bang blijft in Nederland met de kinderen.
  3. Heleen en Hans:
    20 april 2010
    Alweer zo'n onderneming, schitterend. Jij kunt de vlag uithangen 30 april ver van huis. Mis je natuurlijk wel de koningin in Middelburg maar dat vind je vast niet erg!