Singapore

15 mei 2010 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

We zijn een half uurtje geleden aangekomen in Singapore. Vanochtend om 5.15 opgestaan om te vertrekken naar de luchthaven van Medan. Gisteren hebben we geshopt; of eigenlijk heeft vooral Marian geshopt.

We zaten in een heel luxe hotel (Marriott). Echt een geweldige kamer, zeer uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel dat allemaal goed engels spreekt. Kortom: niks mis mee voor de laatste paar dagen. Zo dadelijk gaan we Singapore in; we hebben een museum uitgezocht waar het lekker koel is en waar we de dag wel gaan doorkomen. Vanavond om 22 uur moeten we ons hier weer melden. En dan de hele lange vlucht naar Nederland en de rit naar huis.

Ik ben helaas erg verkouden geworden van de airco en nu dat was niet erg prettig met de landing: nu zitten mijn oren potdicht. En bovendien snotter ik aan een stuk door. Ik kom dus net zo verkouden thuis als ik vertrok.

Het bord waar ik zo mijn best op had gedaan is helaas niet meer in de grond gezet. Volgens de heren waren de palen te kort. Ze hebben beloofd om het morgen te doen en ons een foto te sturen. We zijn benieuwd.

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    15 mei 2010
    Tanja,
    Dat is pech hebben met die verkoudheid. Beterschap en een goeie vlucht gewenst. Hier in Middelburg schijnt al een paar dagen de zon en met jouw thuiskomst wordt dat natuurlijk alleen maar beter.

Groet, Wim