Nog een keer Singapore

15 mei 2010 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

we staan weer bij de gratis internet op Changi Airport. We zijn met de metro naar het Singapore Science Centre gegaan. Bleek een ontzettend eind te zijn, duurde een dik half uur. En toen nog 10 minuten lopen in Aziatisch tempo (= heel langzaam). Maar het ding zelf was we de moeite waard. Je kunt zelf allerlei leuke proefjes doen, o.a. kijken hoe groot het bereik van je oren is. Jammer alleen dat het er erg druk was en dat je eigenlijk nergens kon zitten. Dus na een tijdje kregen we zere voeten. Eind van de middag zijn we daarom weer terug gegaan. We hebben net gegeten; nu nog even de laatste internet update en andere kleding aan en dan gaan we straks op naar de gate.

We vliegen om 23.45; bij jullie 17.45 en dan zijn we morgen om 6.30 of zoiets op Schiphol. En dna nog helemaal naar Middelburg met de auto. Ik ben erg moe, dus ik hoop dat ik een beetje kan slapen. Heb bij een soort Etos strepsils en zakdoekjes gekocht. Hopelijk ben ik niet veel mensen tot last met mijn geblaf.

Fijn dat in Nederland de zon weer is gaan schijnen. Komt voor ons goed uit. We kregen het net zelfs koud bij lang stilzitten in een luie stoel.

Groeten, Tanja