Brooklyn onder andere

20 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

We hebben heerlijk geslapen in onze nieuwe kamer en het traplopen bevalt prima. Vanochtend zijn we met de metro naar het opstappunt voor de Big Bus naar Brooklyn gegaan, want die hadden we nog te goed. De rit door Brooklyn was leuk.

Daarna zijn we naar Grand Central Station gegaan; een nog groter station dan in Washington. En ontzettend druk. Vonden we minder leuk dan in Washington. Nogal raar vonden we dat we de trap op liepen om naar boven te gaan en ineens in een Apple-store belanden op een soort balkon in het station. Raarrrr.

Na een lunch zijn we weer even gaan afkoelen in de kamer. Ik heb daar meteen maar even de shuttlebus naar JFK geregeld voor zondagavond.

Eind van de middag zijn we weer richting World Trade Center gegaan voor avondeten en foto's in de avond. Ook daar zijn we de Apple-store in gegaan en daar heeft Marc de giftcard van het hotel opgemaakt :)

Net nog even een foto van het Empire State gemaakt in het donker en zo dadelijk weer lekker slapen.

Plan voor morgen is Central Park.

Groeten, Tanja (en Marc)

1. Attie schokker:
    21 juli 2018
    nog een dagje genieten en dan alweer de koffers pakken je ziet er lang naar uit en nu is het bijna al weer voorbij dus geniet er vandaag nog maar lekker van gr oma/ma
  2. Wim Wisse:
    Tanja,
    Wat gaat dat vlug, morgen weer al terug. Waarschijnlijk jammer, maar dan kun je lekker uitrusten 😁. Nog een paar laatste leuke dagen.
  3. Anneke:
    21 juli 2018
    Ha Tanja en Marc, jullie zijn in ieder geval al gewend aan de warmte, er wordt hier nog een hittegolf verwacht. Die brug doet me denken aan de Kettingbrug in Boedapest. Goede thuisreis alvast. Groetjes van Anneke