We zijn weer thuis, met oponthouden

23 juli 2018 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn weer heelhuids thuis, maar wel met een aantal oponthouden. Het begon al in New York. Daar kostte het onze shuttlebus vrij veel tijd om ons en de andere passagiers op te halen. Omdat 5th Avenue nog steeds is afgesloten (en veel eenrichtingsverkeer is) moest de auto een paar rondjes rond Empire State Building circuleren. Eenmaal op de snelweg ging het snel. De bagage-drop-off, de douane en de security gingen ook lekker snel. En we reden ook nog eens precies op tijd bij de gate weg.

Maar vervolgens duurde het nog 2,5 (!) uur voordat we echt de lucht ingingen. Omdat het druk was en omdat het regende. We kwamen dus ook met een flinke vertraging aan op Schiphol.

​En mijn trein strandde bij Bergen op Zoom door "een aanrijding met een persoon". Uiteindelijk was ik om 18.15 thuis. Nu nog even wakker blijven. Valt niet mee met een moe hoofd dat bijna geen slaap heeft gehad. Marc heeft de strijd moeten opgeven begreep ik van mijn broer :). Ik doe mijn best om 22.00 uur te halen.

Groeten, Tanja

1. Marian:
    23 juli 2018
    Weltrusten!
  2. Wim Wisse:
    24 juli 2018
    Ja, gelukkik weer veilig thuis. Lekker geslapen? Nu in Middelburg genieten van Franse temperaturen 😂.