Laatste volle dag in New York

21 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we met de metro naar Central Park gegaan. Daar hebben we weer fietsen gehuurd (Citi-Bikes met hetzelfde systeem als in Washington: steeds binnen 30 minuten de fiets inleveren en de volgende pakken). Was erg leuk; dan kom je een heel eind in het Park. Het is namelijk enorm.

Daarna zijn we naar de Oculus terug gegaan om een souvenirtje voor Elisa (zusje Marc) te halen.

​In de metro stapt elke dag minstens 1 keer iemand (of een groepje) in die gaan zingen. Meestal een soort gospel en best goed. Af en toe gooit Marc het kleingeld uit zijn broekzak in de tas.

Vandaag hadden we een knul die meldde dat hij meedoet met het volgende seizoen van America's got talent. Hij koppelde zijn telefoon aan een box en ging vervolgens een soort paaldans doen. Best indrukwekkend. Hij zwiepte vrij hoog met zijn benen: een oudere heer ging er snel vandoor. Wij kregen een fistbump.

Net gegeten bij Italiaans restaurant om de hoek. Morgenochtend gaan we inpakken op het gemakje en dan nog even in de omgeving lunchen en tijd doorbrengen totdat de taxi-shuttle ons ophaalt om 17.00 uur.

Groeten, Tanja (en Marc)

1. Attie schokker:
    22 juli 2018
    na de koffers pakken nog even genieten en dan is het al voorbij waar jullie zo lang naar hebben uitgekeken maar vast vele mooie verhalen fijne terugreis en tot morgen op Schiphol gr ma/oma
  2. Jan:
    22 juli 2018
    Leuk om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben we zijn allemaal benieuwd naar de verhalen die Marc heeft te vertellen over zijn mooie reis met zijn tante .
  3. LIESBETH oma6:
    22 juli 2018
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad.
    Veel gezien en meegemaakt.
    En wat snel weer voorbij.
    Geniet nog van de laatste dag.
    Marc je kunt Tanja wel dankbaar wezen voor zo'n mooie vakantie.
    Goede terugreis en tot morgen.Liesbeth oma
  4. Elisa:
    Ja Marc tijd gaat snel