De eerste ronde

15 januari 2010 - Schiphol, Nederland

Ik ben lekker aan het internetten in mijn hotel op Schiphol. Gratis! Het is een hypermodern hotel. Alles is elektronisch te bedienen met een moodpad: de tv, de radio, de gordijnen, de temperatuur van de douche, de kleur van de verlichting (alle kleuren van de regenboog) en vast nog een paar dingen die ik nog niet heb ontdekt. Kortom: erg leuk, zeker voor gadgetliefhebbers. Leuk begin van de reis.

Zo dadelijk alvast even inchecken en dan straks lekker slapen in een enorm bed: het beslaat de hele breedte van de kamer. Nou is dat niet zo heel breed, maar toch wel een dikke twee meter.

Leuk trouwens al die berichtjes nu al! Dank!

1. Margreet:
    citizenM hotel ?
  2. Marian:
    16 januari 2010
    hoi tanje, wat leuk zon eerste bericht, het is nu zaterdagmiddag, en je zit nu in het vliegtuig denk ik
    heb je briefje vandaag gehad, ga er achter aan
    groet
    marian
  3. Jos:
    16 januari 2010
    Ha Tanja, ik was gisteren (vrijdag) op de vakantiebeurs en kwam bij de stand van Bever Zwerfsport. Daar viel mijn oog op een boekje 'Vietnamees voor beginners'. Te laat dus, maar je zult je daar vast ook wel op voorbereid hebben.
    Groet, Jos
  4. Tanja:
    17 januari 2010
    @ Margreet: inderdaad! Aanrader.
    @ Marian: heel fijn, bedankt en ik hoor/zie het wel
    @ Jos: die heb ik ook gezien in een winkel van Bever (maar niet gekocht: ik sjouw de Lonely Planet mee)
  5. Heleen en Hans:
    18 januari 2010
    Ik heb dat hotel gezien, Flitsend he met dat neon groen. Hopelijk heb je ook goed geslapen!