Vakantie

9 februari 2012 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hallo allemaal,

vandaag had ik echt vakantie. Ik ben vroeg begonnen met een onderzoekje naar waar ik nu eigenlijk terecht ben gekomen. Het hotel is bij daglicht net zo leuk als in het donker. Het is een prachtige tuin met heel veel groen (en dus schaduw) en niet 1 maar 2 zwembaden. Ik zit nu bij de tweede. Ook daar is wifi. In die tuin loopt en vliegt ook nog van alles, niet alleen vogels en vlinders, maar ook een eekhoorn en veel hagedissen. En in ieder geval eentje daarvan is een knoeperd: ik struikelde er bijna over.

Ik ben vanochtend ook nog naar de twee stranden gewandeld. Allebei erg mooi en vrij rustig. Alleen jammer dat ze er geen bedjes verhuren. Liggen op een handdoek is niks voor mij(n rug). Dus daar kom ik alleen maar omdat de restaurantjes en de winkeltjes er ook zijn.

Nou en toen ik dat dus allemaal had bekeken ben ik neergezakt bij het zwembad. Tussen de middag even in de koele kamer een dutje gedaan en nu weer bij het zwembad. Ik denk dat ik het hier (in de buurt) nog wel even uithou. Ik ga zo dadelijk even kijken (hier op het internet) of ik een gelijkwaardige kamer (voor een gelijkwaardige prijs) kan vinden ietsje dichter bij het strand. Want daar zit ik net te ver vandaan (want ja: het is een beetje eentonig, maar het is hier dus een beetje warm). Maar misschien blijf ik ook wel gewoon hier, want ik zit hier wel erg lekker.

Groeten, Tanja

1. Ellen Vis:
    9 februari 2012
    Leuk hotel, mooie tuin, fijn zwembad, lekker eten wat wil je nog meer. Dat is echt genieten geblazen!
    Misschien nog goed gezelschap?
    Ellen x
  2. Wim Wisse:
    9 februari 2012
    Wat een prachtig strand, jammer dat je daar niet op kunt liggen.
    Groet,
    Wim
  3. Tanja:
    Hallo allemaal,

even een korte update: ik kan geen betere aanbieding vinden. Alles dichter naar de zee was duurder en soms zelfs zonder zwembad. En uiteidelijk viel de wandeling ook wel weer mee. Het is maar 10 minuten. Dus ik heb besloten om hier gewoon te blijven. Net geregeld dat ik tot volgende week donderdag kan blijven. Morgen ga ik nog een dagje niks doen en dan heb ik vast wel weer zin in iets actiefs en daar heb ik hier keus genoeg in.

Groeten, Tanja
  4. Marian:
    Klinkt erg goed.
    Heerlijk vooruitzicht lekker een weekje badderen, eten, drinken en relaxen.
    Geniet er nog net zoals ik van de verhalen geniet.
    Krijg dan wel weer zin om een verre reis te maken dan alleen fietsen in Europa!
    Liefs, marian