Paradijsje

12 februari 2012 - Ao Nang, Krabi, Thailand

ik vermaak me nog steeds uitstekend in mijn paradijsje. Het zwembad verveelt me nog steeds niet. Alleen begin ik door mijn boeken (in de e-reader) heen te raken. Dus als ik me morgen van het zwembad kan losmaken ga ik een dagje actief doen: een dagje naar de stad Krabi. Volgens mijn reisgids best leuk om een dagje rond te kijken. Dus wellicht ga ik dat maar doen. Ik moet toch iets zien van de omgeving...

Ik heb besloten om de reis in stijl af te sluiten. Met andere woorden: ik heb toch weer het Traders hotel geboekt met uitzicht op de twin towers.

12 februari 2012
    nu mooi dat je het zo naar je zin hebt bedankt voor de mooie kaart ook namens tante leen die is trots op de kaart laat hem aaan al de zusters zien de temperatuur is wat beter net onder nul en gaat nog verder naar boven hopen dat het zo blijft gr ma
    Tanja,
    Ik heb je foto's nog eens bekeken. Wat zijn ze mooi, vooral die laatste paar van het strand en de ondergaande zon.
    Geniet nog van je vakantie.