Heerlijk

25 januari 2011 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

ik heb het hier nog steeds heel erg naar mijn zin. Dat resort was een erg goed idee. Ik heb me er helemaal aan over gegeven. Ik doe niets anders dan languit liggen op een bed aan het strand onder een palmboom. Ik val elke dag een paar keer in slaap. Ik weet niet waar ik precies moe van ben, maar ik laat het maar lekker over me heen komen. Ik verveel me nog steeds niet. Heb inmiddels het vierde (in Kuala Lumour gekochte boek) bijna uit. En naast op dat bed liggen ga ik ook nog af en toe zwemmen natuurliijk, soms in de zee, soms in een van de twee zwembaden. Je moet het wel een beetje afwisselend houden.

Ik zit nu te eten bij een restaurant met gratis wifi. Gisteren ontdekt. Ze hebben hier ook nog erg lekker eten, dus dat is helemaal geweldig. Ik vind dat ik hier nog wel 1 ding moet doen en dat is naar het hoogste punt gaan met een soort kabelbaan, maar ik moet een beetje opschieten, want ik heb nog maar 3 dagen. Misschien morgen?

O ja, die pedicure gisteren was ook geweldig. Mijn teennageltjes zijn weer netjes geknipt en nu heel mooi roze. Normaal gesproken blijf je zitten bij een pedicure en meestal krijg je hier in Azie een afstandbediening in je handen gedrukt waarmee je tv kunt kijken. Maar bij deze moest ik na de voetenwasbeurt languit op een bed gaan liggen. Ik kreeg een oogmaskertje op en mevrouw ging aan de slag met knippen, masseren, lakken en zo. Op de achtergrond speelde van die new age muziek. Het was dat er iemand aan mijn voeten zat te kriebelen, anders was ik in slaap gevallen.

Groeten, Tanja

1. Anneke van Steenwijk:
    25 januari 2011
    Hoi Tanja,

Je bent op vakantie, d.w.z. uitrusten van vermoeiende zaken, dus: lekker slapen! Hebben wij ook veel gedaan. Ben je al met je voeten bij de schoonmaakvisjes geweest? Het lijkt mij helemaal niks, maar goed. Groet van Anneke
  2. Marian:
    26 januari 2011
    het tanja, wat een luilekker bestaan heb jij nu! zit dit te tiepen in het internetcafe van Sabang waar wij zo vaak geweest zijn, het ishier beetje stormachtig, veel wind en regen, dus het is lekker niet zo biezonder heet, bij jouschijnt de zon geloof iksteeds? veel plezier de laatste dagen