Thuis!

27 juli 2019 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

ik ben weer thuis sinds vanochtend 9.15 uur. Uiteindelijk is de omboeking die op de site verscheen ook werkelijkheid geworden. Door alle stress van de annulering en de zeer gebrekkige communicatie vanuit de KLM heb ik de extra nacht in het appartement maar 4 uur geslapen. Ik ben in de ochtend maar op tijd naar de luchthaven gegaan met een Uber. Ik wilde daar ook gaan ontbijten, maar toen ik daar eenmaal was, bedacht ik dat ik ook geld/vouchers kon gaan vragen. Die had ik ook gekregen als ik er al was geweest. Niet geschoten is altijd mis, nietwaar.

Het duurde even maar die vouchers kwamen er, 2 van 15 dollar (ontbijt en lunch van gekocht). Vervolgens heb ik die mevrouw gevraagd of ik op de vlucht van Delta een stoel met extra beenruimte kon krijgen, omdat ik daar bij de KLM voor betaald had. Dat kon niet, maar ik kon wel een stoel voorin het vliegtuig krijgen. Die had ik de avond ervoor bij inchecken ook gezien, maar toen moest ik voor betalen en dat wilde ik niet. Nu was het gratis. Ook fijn. Ik kreeg de tip mee om in Boston te vragen of een upgrade alsnog kon.

Al iets opgewekter ben ik toen begonnen aan de reis. De vlucht naar Boston ging prima. De luchthaven daar is lekker overzichtelijk, dus ik had de balie snel gevonden. Helaas was een upgrade niet mogelijk. Dus ben ik me maar gaan instellen op een krappe vlucht. Maar ook dat bleek erg mee te vallen, want er zat niemand naast me. Het was sowieso niet zo druk in het vliegtuig. Wat de vraag opwerpt waarom het zo lang moest duren om me om te boeken, maar dat terzijde.

Ook op Schiphol ging het vlotjes: we kwamen voor schema aan, de koffers kwamen zeer snel, dus ik zat in no time in de trein op weg naar huis. Ik heb helaas niet echt kunnen slapen in het vliegtuig, nog wel even een uurtje thuis. Mijn hoofd protesteert nu behoorlijk :) Ik doe mijn best om te rekken tot 9 uur. Ik hoop dat het lukt.

Voor de collega's die mij maandag weer verwachten… ik denk dat het een dagje later wordt.

Tot de volgende reis!

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    27 juli 2019
    Tanja, lekker slapen in je eigen bed. Heerlijk is dat altijd weer,