Kuala Lumpur

22 januari 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

sinds vanmorgen half 7 ben ik in Kuala Lumpur. Ik ben nu zo'n 24 uur wakker en ik ben een beetje aan het zweven. Ik heb me voorgenomen om tot minimaal 20.30 wakker te blijven (dat is nog een uur of 7) en ik hoop dat dit gaat lukken.

De reis ging zeer voorspoedig. Het vliegtuig ging op tijd weg. Het was niet druk en dus kon ik verkassen naar een plek met meer ruimte. Ik heb me weer goed vermaakt met een film, spelletjes en muziek en tussendoor heb ik ook nog bijna de hele Volkskrant van zaterdag gelezen.

Omdat ik nog redelijk fit was ben ik met de trein naar de stad gegaan en vervolgens met de metro naar het hotel. Ik weet niet of ik het ook zo makkelijk gevonden had als ik hier een jaar geleden ook niet was geweest. Er is niet overal even overzichtelijk aangegeven waar je nou precies naar toe moet.

Maar goed: om 9.00 stond ik voor de deur bij mijn 5-sterren hotel. Ik kon meteen in de kamer. Ik heb me dus maar even gedoucht en frisse kleren aan getrokken. Toch lekker. Het hotel is echt geweldig. Ik heb uitzicht op de twintowers. Nu overdag (met zelfs een beetje bewolking vanochtend) zag het er al geweldig uit. Ik zal zo kijken of ik een foto kan uploaden. Ik ben benieuwd naar vanavond.

Verder doe ik vandaag niet zo veel. Ik ben een beetje aan het rond keutelen en geniet gewoon lekker van deze leuke stad. Het meeste heb ik al gezien, dus ik hoef niet perse ergens naar toe. Gewoon uitrusten is ook wel lekker. En morgen ben ik hier ook nog.

O ja, het is hier half bewolkt en (ik schat) een graad of 28. Heerlijk.

Groeten, Tanja

1. Anne de Rooij:
    22 januari 2012
    Ik ga je reisverhaal weer volgen Tanja! Veel plezier!
  2. Ellen Vis:
    22 januari 2012
    Lekker warm. Hopelijk is het niet te vochtig, dan is het helemaal lekker. Have fun :)
    X Ellen
  3. Wim Wisse:
    Tanja,
    Het bed ziet er zo lekker uit daar zou ik gelijk inspringen. De twintowers zien er overdag ook al heel mooi uit.

Geniet ze,
    Wim
  4. Adriaan:
    23 januari 2012
    Het is hier takke weer. Dus kijken uit naar je reisversiag.