De kogel is door de kerk

4 september 2011 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

Toen ik begin dit jaar nog in Maleisie was had ik al besloten dat de volgende reis naar Laos zou gaan. Het kostte alleen even wat tijd om de route in elkaar te puzzelen. Vooral omdat je niet rechtstreeks naar Laos kunt vliegen. Dus de vraag was: met welk land ga ik het combineren?

En ik ben er uit: het is een vlucht naar Kuala Lumpur geworden. Vond ik een erg leuke stad en daar wil ik nog wel een keer naar toe. Vanmiddag heb ik geboekt: op 21 januari 2012 vlieg ik naar Kuala Lumpur. En dan op 24 januari door naar Vientiane. De bestemmingen daarna (en hoe ik er kom) wordt ter plekke besloten en geregeld. De terugreis is op 18 februari.

Het duurt nog een paar maandjes, maar ik heb er nu al zin in.

Groeten, Tanja

1. Loes:
    5 september 2011
    Hoi Tanja,

Je was de laatste dagen in mijn gedachte. Leuk te lezen dat je weer op reis gaat. Ik heb het even opgezocht in de Atlas. Ben benieuwd naar je belevenissen. Ik ga eind november een weekje naar Lanzarote (Canarische Eilanden) Daar was ik nog niet geweest, samen met mijn 2 zussen. Hartelijke groet

Loes
  2. Heleen en Hans:
    7 september 2011
    Hoi Tanja,

Ik vond het steeds zo stil van jou kant maar nu weten we in ieder geval wat je begin 2012 gaat doen. Wat een super vooruitzicht weer. Succes met de voorbereidingen en we zien elkaar vast nog wel voor je vertrekt.!
  3. Ellen Vis:
    18 januari 2012
    Hoi Tanja,

Een hele goede reis, uitkijken en gezond terug komen hoor!
    Met veel plezier ga ik je volgen en je reisverslagen lezen :)
    Liefs en groetjes Ellen.
  4. Marian:
    18 januari 2012
    Ontzettend veel plezier. Ik ga je reisverslag volgen.
    Lieve groet, Marian