Wat ik ook nog had willen vertellen....

16 februari 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Als de wifi nu wel wil meewerken.....

Niet alleen de discount van het hotel was een meevaller, maar ook het vliegtuig. Die ging namelijk te vroeg (en kwam dus ook te vroeg aan). Mijn tas rolde al vrolijk rond toen ik mijn stempeljes weer had gekregen. En een taxi was ook snel gevonden. Dus ik was veel vroeger dan ik had gedacht bij het hotel.

En ik had net nog een meevaller: bijna 4 weken geleden zag ik het nieuwste boek van mijn favoriete schrijver, maar die heb ik toen niet gekocht omdat ik vond dat ik eerst maar eens die boeken in de e-reader uit moest lezen. Ik had mezelf beloofd om het boek wel te mogen kopen als ik hier weer terug was zonder leesvoer. Nou en dat is dus zo. En laat het nu uitverkoop zijn, waardoor het boek ook nog eens 20% goedkoper is. Bof ik even!

En nu zit ik dus met een vers kopje thee naar de torens te kijken en ondertussen te typen. En weer heeft de wifi-verbinding kuren. Ik ben benieuwd wat hier nu weer van over blijft...

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    16 februari 2012
    verhaal is goed door gekomen nu kun je dus je boek gaan lezen dat was wel een meevaller ga nog maar even genieten groeten ma
  2. Kristin Boeij:
    Hoi Tanja,
    Het was erg leuk om je tijdens je vakantie op de voet te volgen. Ik ben er nu helemaal aan gewend iedere dag een nieuw bericht van je te krijgen, dat wordt straks weer afkicken. Ik vind je ook wel dapper om dit allemaal in je eentje te ondernemen, vooral die busreis, lijkt me zenuwslopend om met zo'n idioot mee te reizen, maar ja, je moet wel als je wat wilt zien. Hier in Ankara is het nog steeds winter, voor vannacht en morgen wordt weer sneeuw voorspeld. Als ereen flink laagjeop de steile straten ligt zijn ze alleen nog maar met mijn stevige Caterpillars te belopen.
    Ik weet niet precies wanneer je weer naar huis gaat maar ik wens je een goede reis terug, lekker lezend in je nieuw verworden boek (om welk boek gaat het?).Groeten van Kristin
  3. Ellen Vis:
    16 februari 2012
    Dank je wel voor het mee laten genieten van je reis :).
    Goede reis verder!
    Liefs en groetjes Ellen X