Verjaardag

24 november 2014 - Easter Island, Chili

Hallo allemaal,

Vandaag was ik dus jarig. Ik vier mijn verjaardag nooit, dus de verst afgelegen bewoonde plek op aarde leek mij wel passend om deze 50e ook niet te vieren :)

Het was wel leuk om wakker te worden met felicitaties in allerlei varianten: hier, per mail, per WhatsApp en via Skype met mijn moeder (de Skype werkte tot mijn verrassing op deze wifi). Bedankt allemaal.

Ik was van plan om vandaag naar het strand te gaan, maar het was ineens bewolkt vandaag. Op zich niet eens verkeerd, want daardoor een stuk minder warm. Ik heb daarom gewoon alle mooie plekken nog een keer bezocht. Dat rondtoeren vond ik toch al leuk en met bewolking kun je betere foto's maken. En op alle plekken staan bankjes en dus heb ik overal steeds gelezen. Ben dus al weer toe aan mijn derde boek.

Net heb ik mezelf verwend met een luxe restaurant. Erg lekker gegeten. Met mooi uitzicht op de oceaan. Ik had me voor genomen om ook een toetje te nemen (ik zag taart en dat leek me wel toepasselijk) maar ik zat helemaal vol. Neem ik morgen een ijsje.

Morgen is mijn laatste dag hier. Ga ik niet meer zoveel doen. Beetje lezen en misschien toch alle foto's naar de dropbox zetten als ik zin heb. Woensdag vlieg ik naar Buenos Aires met een overstap in Santiago.

Groeten, Tanja

1. Elly Legebeke:
    25 november 2014
    Natuurlijk te laat, maar alsnog gefeliciteerd. Veel plezier. xxxxx
  2. Attie schokker:
    25 november 2014
    fijn dat je een mooie dag hebt gehad en lekker gegeten helemaal voor elkaar nog even rust en dan weer verder gr ma
  3. Eva Beekman:
    25 november 2014
    Joh, Tanja toch, ben je zomaar jarig in een ver land! En nog wel een halve eeuw! Ik vind dat best een felicitatie waard, hoor. Dus hierbij ook van mij: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je schrijft leuke stukjes. Erg onderhoudend. En dat ijsje, morgen. Dat moet je natuurlijk nemen.
    Groetjes, Eva
  4. Anne de Rooij:
    Alsnog gefeliciteerd!
  5. Wim Wisse:
    25 november 2014
    Wat een mooi eiland. Lekker genieten