Vakantie!

12 december 2014 - Piriápolis, Uruguay

Hallo allemaal,

Weer even een berichtje uit Piriapolis. Er valt niet zo veel te melden. Ik heb hier echt vakantie: ontbijt, strand, lunch, strand, diner. En ondertussen veel lezen. Heerlijk.

Vanochtend was het bewolkt en ben ik voor de afwisseling een eind gaan wandelen.  Waarbij ik meteen een kaartje voor de bus heb gekocht voor zondag.

Morgen nog een dagje strand en dan op weg naar Montevideo en Buenos Aires en uiteindelijk terug naar huis. Maar dat duurt nog even.

Ik probeer straks wat foto's van de afgelopen dagen te uploaden.

O ja, @ Wim: alleen een ijsje bij de McD. De verse vis overal is veel te lekker en @ Angelien: Piria was een Argentijn, maar die kleuren kloppen wel. Mijn tas is nu inderdaad wel meer dan 13 kg, maar ik moet in het vliegtuig ook iets meer aan dan hier :)

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    13 december 2014
    toch niet in de verleiding gekomen voor een patatje maar een ijsje is ook lekker hier is het een beetje wild weer veel storm en regen en ongeveer 6tot8 graden geniet nog maar lekker van de zon
  2. Margreet:
    13 december 2014
    Hai Tanja, Wat een schiiterende reis maak je weer! Het is heerlijk mee-genieten vanuit hier van je belevenissen én foto's & filmpjes)

groetjes,
    Margreet