Paleis

25 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar het Koninklijk Paleis geweest. Om er te komen ben ik in het openbaar vervoer gestapt: eerst in de skytrain (een soort metro in de lucht) en toen op de boot. Vooral dat laatste was hartstikke leuk. Toen kreeg ik ineens het vakantiegevoel. Gisteren had ik dat nog niet echt; toen was ik vooral moe. In het paleis was het beredruk, maar toch leuk om er geweest te zijn.

Verder heb ik niet zo veel gedaan, behalve uitzoeken hoe ik donderdag in de volgende plaats (Ayutthaya) kom en ik heb alvast een hotel geboekt. Morgen ga ik verder op ontdekking in Bangkok. Zal wel iets langs de rivier worden. Dan kan ik weer op de boot :)

Groeten, Tanja

1. Eva Beekman:
    25 juli 2017
    ...als je maar geen zeebenen krijgt. Dat je moe was, lijkt me niet vreemd. Misschien vanavond een vroege afspraak met Klaas Vaak?
    Veel plezier in de boot. Groet, Eva.
  2. Tonie:
    25 juli 2017
    Het is altijd even landen, je vakantie is nu dan begonnen! Dankzij ook je mooie foto's reis ik in gedachten met je mee!, met af en toe een herinnering aan India. Ben benieuwd naar je verdere ontdekkingstocht! Gr tonie
  3. Angelien:
    26 juli 2017
    Ik ben eindelijk ook 'on air'. Leuk om plekken te zien die ik herken. Het is een heerlijk land, dus je zult ongetwijfeld genieten. Jammer dat je niet kon slapen tijdens de vlucht. Nog alle tijd om verder uit te rusten gelukkig. Groetjes vanuit (het nu nog koele) Lazise!