Laatste dag Chiang Mai

6 augustus 2017 - Chiang Mai, Thailand

Hallo allemaal,

de laatste dag in Chiang Mai zit er ook al weer bijna op. Vandaag heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan. Ik ben via allerlei achteraf-straatjes wat rond gaan wandelen. Op diverse plekken heb ik in de schaduw zitten lezen in de e-reader. Eén van die plekken was de Starbucks, want net toen ik daar tegenover zat op het plein ging het stortregenen.

Eind van de middag ben ik nog een stukje over de "Sunday walking market" gelopen: een soort braderie met alles wat je maar zou willen kopen aan souvenirtjes, kleding, eten, drinken enzovoort. Nou ben ik niet zo van winkelen en sjokken, dus ik was er redelijk snel klaar mee. Dat had ik van te voren ook al gedacht :) Als je daar wel van houdt is het ongetwijfeld een aanrader.

Na een lekkere curry ben ik weer terug gegaan naar mijn hotelkamer. Ik heb net de tas weer een heel eind ingepakt. Morgen ga ik vliegen naar het zuiden van Thailand voor het uitrustgedeelte.

Groeten, Tanja

1. Tonie:
    8 augustus 2017
    Hoi Tanja, lijkt met toch wel leuk ja zo'n markt met zoveel variatie. Ben benieuwd hoe het 'uitrustgedeelte' eruit gaat zien! Geniet ze nog! Gr Tonie