Wat een dag

28 juli 2017 - Ayutthaya, Thailand

Hallo allemaal,

Vanmorgen ben ik tegen 9 uur op de fiets gestapt om langs een paar tempels te fietsen. Dat fietsen was net zo leuk als in Vietnam en Myanmar. En het werkt ongeveer hetzelfde: goed kijken waar het gat in de stroom zit, erin duiken en vooral doorfietsen.

Aan het eind van de middag zou ik worden opgehaald om met een boot langs 3 tempels te varen en ze te bezoeken. Maar toen ging het ineens keihard regenen. Jeeda stelde voor om het maar een dag uit te stellen. Leek mij ook een goed plan, dus dat heb ik nog tegoed. Ik heb die tijd maar gebruikt om via Jeeda de bus naar de volgende plaats te regelen en (via internet) een hotel te boeken: de volgende bestemming (vanaf maandag) wordt Sukhothai. Ook een oude koningsstad met nog meer tempels.

Het was vandaag echt bloedheet, dus die regen was niet zo erg. Net was het een stuk aangenamer. Het was de eerste regen nu en het is regentijd. Dus ik mopper niet; ik vond het eigenlijk wel prima.

Morgen ga ik langs andere tempels fietsen en nog een poging doen om de boot te nemen.

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    28 juli 2017
    alweer mooie foto/s en een leuk verhaal en ook fietsen en regen lijkt nederland wel gr ma