Bangkok

24 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Hallo allemaal,

Ik ben sinds eind van de ochtend in Bangkok. De reis hiernaartoe ging zeer voorspoedig: de trein was op tijd, er stond geen rij bij de drop-off, de security en de douane. En daardoor was ik gisteren in een half uur achter de douane. Ik had rekening gehouden met de voorspelde drukte, dus ik zat ineens veel te vroeg op Schiphol, maar ik heb me wel vermaakt met mijn e-reader en tablet.

Jammer genoeg kon ik niet echt slapen in het vliegtuig, dus ik was helemaal gammel toen ik hier aan kwam (meer dan 24 uur wakker). Maar ik kreeg een gratis upgrade naar een executive room, dus ik was weer blij :). De executive floor zit op de 25e verdieping. Overdag is het vooral veel andere hoogbouw en beneden het zwembad, maar nu (in het donker) is het wel leuk om naar buiten te kijken.

​Ik heb verder niet zoveel gedaan, behalve de omgeving van het hotel een beetje verkennen. Het was vanmiddag erg warm, dus ik ben na een tijdje weer de koele kamer in gedoken en heb vanmiddag toch maar even een dutje gedaan. Net lekker gegeten en zo dadelijk de jetlag er af slapen, hoop ik.

Ik ben van plan om morgen naar het Koninklijk Paleis te gaan, maar dit is een reis zonder planning, dus het kan zo maar wat anders worden :)

Groeten, Tanja

1. Eva Beekman:
    24 juli 2017
    Dat is mazzel, dat het zo voorspoedig is gegaan met de reis. En wat aardig dat je zo'n mooie kamer hebt gekregen. Lekker slapen straks en hopelijk heb je morgen weer voldoende energie!
    Groet, Eva.
  2. Tonie:
    Hoi Tanja,
    Het nieuwe avontuur is weer begonnen! Ondanks wat ongemak klinkt het toch veelbelovend allemaal. Het wordt vast erg leuk en lees er graag verder over. Succes!
    Gr tonie
  3. Marian:
    24 juli 2017
    Klinkt goed Tanja. Nu ben je vast wel in de vakantiestemming?