Weer thuis

12 augustus 2012 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

ik ben weer terug in Middelburg. Gisteren ben ik naar het museum voor moderne kunst gewandeld en toen via de stad/lunch weer terug naar het hotel om mijn koffertje op te halen. De terugreis ging met wat strubbelingen, maar gelukkig ook met wat meevallers.

Ik was zeer op tijd op de luchthaven. Ik bleek in een zeer kleine terminal te zitten en dus was ik voor ik het goed en wel in de gaten had al bij de gate. Veel te vroeg, maar ik had ingecalculeerd dat ik daar ook kon eten. Dat viel een beetje tegen. Ik had de keus tussen dure kant en klare broodjes/sandwiches of een nog veel duurder echt restaurant. Dus toch maar gekozen voor een broodje.

Er werd een half uur voor vertrektijd omgeroepen dat we binnen 10 minuten gingen boarden, maar die 10 minuten werden er veel meer. Uiteindelijk kwam de piloot melden dat hij bij controle een gat in het vliegtuig had ontdekt en dus ging het nog even duren. Vervolgens konden we allemaal zien dat er met een soort lift naar de achtervieugel werd gekeken en dat er foto's werden gemaakt. Uiteindelijk kwam de piloot weer terug en meldde dat het geen gat was, maar dat de verf was afgebladderd en dat we dus toch op weg gingen. Als we het niet vertrouwden mochten we de foto's komen bekijken.

Uiteindelijk gingen we een uur te laat weg. Maar toen kwamen de meevallers: de piloot had ook nog extra brandstof laten tanken waardoor we harder konden vliegen. De vertraging werd iets meer dan een half uur. We landden op de kaagbaan en daardoor dicht bij de hal. Doordat ik de koffer bij me had was ik in 10 minuten buiten. Daar stond weer net de bus klaar en ik zat nog niet of hij ging rijden. Dus al met al was ik toch nog redelijk op tijd in Harderwijk (vanwege de verjaardag van mijn neefje van vandaag).

En vanmiddag dus weer op naar Middelburg. Morgen nog een dagje vrij en dan weer werken. En ondertussen plannen maken voor de volgende reis :)

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    12 augustus 2012
    Tanja,
    Rust lekker uit en geniet nog van je vrijde maandag.
    Groet,
    Wim
  2. Loes:
    13 augustus 2012
    Hoi Tanja,
    Welkom thuis, gisteren waren wij voor een bliksembezoek even in Middelburg nadat we eerst van de zee en zon genoten hadden. Middelburg is ook zeer de moeite waard.
    groet Loes